Eindelijk......door (tot nu toe) ongeslagen kampioen te worden is onze onze A1 terug in de hoofdklasse!

Van harte gefeliciteerd toppers, coaches en alle Groen Geel fans!


WhatsApp Image 2024 03 03 at 17.49.42