Sinds de invoering van de AVG staat iedereen die spelend lid is standaard met zijn/haar gegevens op “niet zichtbaar” in de KNKV App. Dat geldt dan automatisch ook voor de website van Groen-Geel.

Jij kan dat zelf (alleen jij..), via jouw instellingen aanpassen!

Heb je een bewuste keuze gemaakt om jouw gegevens (of die van jouw kind) af te schermen, dan is dat uiteraard een keuze die wij als vereniging respecteren.
Heb je die keuze (nog) niet gemaakt, dan stelt de vereniging het op prijs als jouw naam (of die van jouw kind) wel zichtbaar is binnen de App.

Voor de communicatie via de App, bijvoorbeeld om snel iemand te kunnen bereiken bij een wijziging van de aanvangstijd voor de kantinedienst, is het beter werkbaar als jouw naam zichtbaar is. Wij kunnen dan snel schakelen via de App. 

Jouw zichtbaarheid kun je zelf als volgt instellen via de App:

  • De gegevens kun je aanpassen door links boven in de KNKV App op de (3) streepjes te klikken, dan naar instellingen te gaan, en vervolgens naar mijn persoonsgegevens.
  • Daar heb je onderaan 4 keuzes hoe je zichtbaar bent. Afgeschermd, Beperkt, Normaal en Open, zie hieronder een voorbeeld:


Het zou prettig zijn als je jouw gegevens minimaal op Beperkt zet. Zo kunnen wij jou of jouw kind makkelijk en snel bereiken indien dat nodig is.

 

Team Diensten en Sportlink

Hoe ben jij ‘zichtbaar’ binnen de KNKV App…?

Door Judith Kapitein, 10 months ago

Sinds de invoering van de AVG staat iedereen die spelend lid is standaard met zijn/haar gegevens op “niet zichtbaar” in de KNKV App. Dat geldt dan automatisch ook voor de website van Groen-Geel.

Jij kan dat zelf (alleen jij..), via jouw instellingen aanpassen!

Heb je een bewuste keuze gemaakt om jouw gegevens (of die van jouw kind) af te schermen, dan is dat uiteraard een keuze die wij als vereniging respecteren.
Heb je die keuze (nog) niet gemaakt, dan stelt de vereniging het op prijs als jouw naam (of die van jouw kind) wel zichtbaar is binnen de App.

Voor de communicatie via de App, bijvoorbeeld om snel iemand te kunnen bereiken bij een wijziging van de aanvangstijd voor de kantinedienst, is het beter werkbaar als jouw naam zichtbaar is. Wij kunnen dan snel schakelen via de App. 

Jouw zichtbaarheid kun je zelf als volgt instellen via de App:

  • De gegevens kun je aanpassen door links boven in de KNKV App op de (3) streepjes te klikken, dan naar instellingen te gaan, en vervolgens naar mijn persoonsgegevens.
  • Daar heb je onderaan 4 keuzes hoe je zichtbaar bent. Afgeschermd, Beperkt, Normaal en Open, zie hieronder een voorbeeld:


Het zou prettig zijn als je jouw gegevens minimaal op Beperkt zet. Zo kunnen wij jou of jouw kind makkelijk en snel bereiken indien dat nodig is.

 

Team Diensten en Sportlink