Beste spelers/ouders/verzorgers,


Vorige week hebben wij de teamindeling voor het komende seizoen met jullie gedeeld. Inmiddels hebben er echter op het laatste moment nog enkele wijzigingen plaatsgevonden in ons ledenbestand. Daarnaast waren bepaalde teams ingedeeld met 9-tallen, waar een minimum van 10 spelers de norm is. Hierdoor zijn wij genoodzaakt geweest om de indeling aan te passen. Deze wijzigingen zijn lichtblauw gearceerd.


Concreet betekent dit dat het team J6, zoals vermeld in de eerdere publicatie, is komen te vervallen. Om te voorkomen dat we met te kleine teams zouden werken, hebben we de spelers van J6 verdeeld over de omliggende teams en bepaalde spelers met het sport pedagogisch kompas in gedachte in andere teams geplaatst. Zoals ook in onze eerder publicatie vermeld is daarbij gekeken naar leeftijd, ontwikkeling (zowel mentaal als fysiek), motivatie, sociale aansluiting, de behoefte aan plezier en uitdaging, evenals naar de verdeling tussen jongens en meisjes.


Voor ons is dit een bijzondere situatie, wij begrijpen dat dit mogelijk vragen oproept of voor sommige ouders en spelers even wennen is. Daarom organiseren wij op donderdag 2 juli van 19:30-20:30 een inloopspreekuur bij Groen Geel. Tijdens dit moment is er gelegenheid om vragen te stellen en eventuele punten te bespreken.


De (aangepaste) teamindeling is inmiddels opnieuw gepubliceerd en treft u hier.
Wij danken jullie voor het begrip en vertrouwen.


Met vriendelijke groet,
JTC KV Groen-Geel

Aangepaste teamsamenstelling jeugdteams

Door JTC KV Groen-Geel, 7 hours ago

Beste spelers/ouders/verzorgers,


Vorige week hebben wij de teamindeling voor het komende seizoen met jullie gedeeld. Inmiddels hebben er echter op het laatste moment nog enkele wijzigingen plaatsgevonden in ons ledenbestand. Daarnaast waren bepaalde teams ingedeeld met 9-tallen, waar een minimum van 10 spelers de norm is. Hierdoor zijn wij genoodzaakt geweest om de indeling aan te passen. Deze wijzigingen zijn lichtblauw gearceerd.


Concreet betekent dit dat het team J6, zoals vermeld in de eerdere publicatie, is komen te vervallen. Om te voorkomen dat we met te kleine teams zouden werken, hebben we de spelers van J6 verdeeld over de omliggende teams en bepaalde spelers met het sport pedagogisch kompas in gedachte in andere teams geplaatst. Zoals ook in onze eerder publicatie vermeld is daarbij gekeken naar leeftijd, ontwikkeling (zowel mentaal als fysiek), motivatie, sociale aansluiting, de behoefte aan plezier en uitdaging, evenals naar de verdeling tussen jongens en meisjes.


Voor ons is dit een bijzondere situatie, wij begrijpen dat dit mogelijk vragen oproept of voor sommige ouders en spelers even wennen is. Daarom organiseren wij op donderdag 2 juli van 19:30-20:30 een inloopspreekuur bij Groen Geel. Tijdens dit moment is er gelegenheid om vragen te stellen en eventuele punten te bespreken.


De (aangepaste) teamindeling is inmiddels opnieuw gepubliceerd en treft u hier.
Wij danken jullie voor het begrip en vertrouwen.


Met vriendelijke groet,
JTC KV Groen-Geel